czwartek, 12 maja 2016

Nivea. Odżywka pielęgnująca Repair&Targeted Care. Włosy suche i łamliwe.

Jakiś czas temu odżywki i szampony Nivea, przeszły pewien "lifting", zmieniła się po części ich szata graficzna, oraz kształt opakowania.
Czy poszły za tym również zmiany w formułach i jakości samych kosmetyków?


Niestety tak.
Miałam okazję stosować odżywkę do włosów suchych i łamliwych Repair & Targeted Care i muszę przyznać że o ile wcześniej używane odżywki Nivea spełniały swoją rolę i ich działanie było dla mnie satysfakcjonujące, tak teraz pozostał pewien niesmak i niedosyt.

Jedyne co robi ten kosmetyk, to ułatwianie rozczesywania, nie wpływa jednak w żaden sposób na poprawę wyglądu włosa. Nadal są one suche, matowe i szorstkie, a ich wygląd jest daleki od ideału. Mam po prostu suche strąki na głowie, bez blasku, bez życia, bez odrobiny nawilżenia.

Z trudem wykończyłam to opakowanie, posiłkując się co jakiś czas maską, by choć na chwilę przywrócić włosom jako taki wygląd. Niestety odżywka ta mnie rozczarowała i z pewnością będę się trzymać od niej z daleka.

A jak jest w Waszym przypadku, czy nowe odżywki Nivea przypadły Wam do gustu?

2 komentarze:

  1. U mnie nie sprawdza się tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przykrością muszę stwierdzić, że Nivea ostatnio zawodzi. Coraz mniej Nivei w moich zakupach.

    Obs.

    OdpowiedzUsuń