poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Mixa. Tonik do demakijażu. Przeciw przesuszaniu, skóra sucha.

Tonik, codzienna rutyna, o której nie powinno się zapominać. Kosmetyk który przywraca właściwe ph skóry i pozwala działać z pełną siłą, później aplikowanym kosmetykom.

Mam w tej kategorii kilka kosmetyków, które miło wspominam, niemniej jednak kiedy tylko mam okazję wypróbować coś nowego, nie zastanawiam się ani chwili. Szczególnie jeśli etykieta kusi informacją, że produkt przeznaczony jest dla skóry przesuszonej, suchej, wrażliwej, czyli idealnie dla mojej.


Marka Mixa jest znana chyba wszystkim, chociażby ze słyszenia, ja sama wcześniej nie miałam chyba okazji używać żadnego z produktów w pełnowymiarowej formie. Tonik był więc świetną okazją do zapoznania się z ofertą firmy.


Widząc opakowanie, większość ucieszy forma dozowania, czyli pompka, niestety tutaj nie jest to najlepsze rozwiązanie. Naciskając mechanizm rozpryskujemy płyn wokoło, nawet bliskie przysunięcie wacika wcale nie załatwia sprawy. Raz że tracimy przy tym nerwy, a dwa - sam produkt.
Zdecydowanie przy takiej formule, przy tak płynnym produkcie, pompka zupełnie się nie sprawdza, chlusta na boki niczym fontanna.

Sam kosmetyk, a szczególnie jego delikatność zasługuje na duże uznanie. Nawet przy ekstremalnie wysuszonej skórze, mocno podrażnionej, nie daje uczucia pieczenia, rozdrażnienia czy zaczerwienienia. Koi, łagodzi, odświeża i niweluje uczucie ściągnięcia.
Poza opakowaniem, nie dostrzegam żadnych wad, zapach nie drażni, a tonik pozostawia skórę miękką, gładką, bez lepkiej warstwy.

Nie używam toniku do demakijażu, a jedynie dla wyrównania ph po myciu, ewentualnie dla odświeżenia w ciągu dnia. W tej roli sprawdza się rewelacyjnie.

200ml starcza na długo, a gdyby nie opakowanie, to pewnie na jeszcze dłużej. 
Ceny tych kosmetyków są porównywalne z innymi drogeryjnymi, więc plusem jest też to, że nie rujnują portfela. Polecam więc posiadaczkom cery wrażliwej i przesuszonej, myślę że będziecie zadowolone.

Używacie, lubicie produkty marki Mixa?

2 komentarze:

  1. Nie miałam produktów tej marki, sporo o nich czytałam ale nie pamiętam czy kiedykolwiek miałam okazję dowiedzieć się czegoś o tym toniku :) ja obecnie używam tonik z Dermiki z kwasami i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń