poniedziałek, 19 września 2016

Zakupy z sierpnia i września 2016r

Dziś za jednym zamachem rozprawię się z minionym i obecnym miesiącem, nie sądzę, abym cokolwiek więcej dla siebie kupiła.


W Hebe w promocji zdecydowałam się na dwie mgiełki do twarzy Ziaja, myślę że przydadzą się w ciągu roku.
Lakier Kinetiks z myślą o podarowaniu go mamie, za niecałe 5 zł na promocji.


Pasta Lacalut w promocji w Stokrotce za 10,99zł.

I to już wszystko. Jak widać, ilość zakupów dokonywanych przeze mnie mocno się skurczyła.
Nie ubolewam jakoś nad tym szczególnie i wiem że kiedyś to sobie odbiję, odbudowując moją kolorówkę :)

Kto by pomyślał, że tak będą wyglądać moje zakupy z dwóch miesięcy :)

4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś pastę Lacalut, teraz kupujemy Elmex :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełki z ziaji też do mnie trafiły i nawet zostały ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą mgiełkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń