środa, 5 października 2016

Projekt denko - wrzesień 2016r

Dziś denko jakiego jeszcze nie było. Sama nie wiem gdzie podziały się zużyte kosmetyki, bo aż nie chce mi się wierzyć, że tylko tyle udało mi się wykończyć. Choć muszę przyznać, że jest to całkiem możliwe.

Szybko przejdę do rzeczy i szybko też skończę.


- Tetesept. SchaumWelten. Waldzauber - lubię, uwielbiam, za trwały zapach w łazience, za niesamowicie bogatą pianę i za przyjemność jaką daje.
- Love me Green krem do rąk, bardzo dobry, choć ja jestem dłoniowym ignorantem.
- próbki dwóch zapachów. Chanel Chanece EDP i Alien Sunessence, oba nosiłam z przyjemnością.

Denko jak nie moje.
Gdzie te gigantyczne torby, wypchane pustymi opakowaniami?

Może w kolejnych miesiącach będzie lepiej.

6 komentarzy:

  1. Wow, to poszalałaś :D
    Nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne denko, próbka perfum Aliena mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to tylko początek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie lepiej, jeszcze chwilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi biztosítjuk kezelésére szolgáló gyógyszerek különféle egészségügyi problémák, használja a gyógyszert, amely már szállított gabonát lehet gyógyítani a betegséget teljesen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń