poniedziałek, 6 czerwca 2011

OOTD - strój dnia, nieplanowany

Raczej nie planowałam tego typu wpisów na blogu. Strój dnia i ja? To nie byłoby nic ciekawego. Do tego postu skłoniła mnie raczej okazyjna cena, tego co mam na poniższym zdjęciu na sobie.

Chodziły już od zeszłego lata za mną długie sukienki letnie - maxi dress.
Jednak nie chciałam wydawać większych pieniędzy na coś w czym mogłabym się źle czuć, na coś co pewnie nigdy bym "do ludzi" nie założyła, choć na kimś niezmiernie mi się podobały.
Okazja do zakupu nadarzyła się wczoraj. Podczas zakupów spożywczych w sklepie Real, dojrzałam sukienkę za całe 29,95zł, była jeszcze z paskami niebieskimi, zamiast fioletowymi, o ile się nie mylę.

Sukienka - Real 29,95zł. Buty 55zł :)
Sukienka sięga  mi do kostek, na zdjęciu jak widać trochę ją podciągnęłam, aby odsłonić buty :)
Fajny materiał, nie za gruby, nie jest też zbyt cienki, ma regulowane ramiączka.
Za taką cenę (29.95zł) uważam że warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz