wtorek, 7 czerwca 2011

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad

Tym razem przedstawiam i przybliżam trochę cienie Revlon, Colorstay, 12 Hour Eyeshadow Quad.
Cienie te kupiłam zaledwie kilka miesięcy temu, mimo że chodziły za mną już dobre kilka lat. Stawiam je na równi z potrójnymi cieniami Bourjois, Effet Lumiere.
Cienie łatwo się nakłada, mają bardzo ciekawe kolory, nie osypują się ponad normę, świetnie łączą się i rozcierają między sobą, z cieniami z innych zestawów kolorystycznych, jak i z innymi prasowanymi i sypkimi cieniami, np. Clinique, Bourjois, Pupa o podobnej strukturze.
 Na bazie Lumene, przypruszonej pudrem trzymają się cały dzień, bez szwanku, nie bledną, nie rolują się.
Bardzo ciekawe kolory, idealne zarówno do dziennego, jak i wieczorowego makijażu. Wszystkie z posiadanych jednakowo lubię, a i chętnie widziałabym u siebie jeszcze kilka kolorów, cóż duże serce mam i nowe kolory też bym pokochała :)
Polecam bo warto, na Alledrogo, widuję je w okolicach 20zł za sztukę, a to świetna cena za taką jakość.

Posiadam:
- Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 09 Sterling Rose
- Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 10 Berry Bloom
- Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 13 Lavender Meadow
- Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 08 Stonewash Denim



Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 09 Sterling Rose

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 09 Sterling Rose

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 10 Berry Bloom

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 10 Berry Bloom

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 13 Lavender Meadow

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 13 Lavender Meadow

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 08 Stonewash Denim

Revlon, ColorStay, 12 Hour Eyeshadow Quad, 08 Stonewash Denim

1 komentarz:

  1. Sterlin Rose - moja pierwsza lepsza paletka cieni, oczywiście z Allegro :)
    Byłam tak zachwycona,że po dłuższym czasie kupiłam Lavender Meadow i zdziwiłam się kiepską jakością tej paletki . Póki co się wyleczyłam z tych czwórek ;)

    OdpowiedzUsuń