czwartek, 9 czerwca 2016

Bandi. Home Spa. Maska nawilżająca

Maseczki do twarzy to swego czasu był mój regularny rytuał. Nie codzienny, choć bardzo systematyczny i częsty. Potem zaburzyłam znacznie swój plan pielęgnacji, by teraz tworzyć go na nowo i wracać do tych poprzednio wypracowanych norm.
Systematycznie nakładane maseczki pozwalały utrzymać stan mojej cery w należytym porządku. Zbalansować potrzebę nawilżania mojej odwodnionej cerze mieszanej, odpowiednio ją oczyszczać i odblokowywać pory.


Jedną z pierwszych maseczek po które niedawno sięgnęłam, była ta marki Bandi - nawilżająca, z serii Home Spa. Saszetkowa forma pozwala wypróbować jej działanie i wpływ na cerę.


Zaczęłam właśnie od niej, bo suche skórki nie dawały za wygraną, panoszyły się jak władca absolutny na swoim terytorium, sprawiając że skóra po stokroć wyglądała na zaniedbaną i poszarzałą.

Muszę przyznać że używanie jej dawało wymierne rezultaty. Skóra odzyskiwała właściwy poziom nawilżenia, suche skórki odchodziły w zapomnienie, a poszarzały koloryt znikał szybciej niż się spodziewałam. Maska zasługuje na dobrą ocenę, jako produkt dodatkowy w tygodniowym planie pielęgnacji.

Nie zauważyłam zapychania porów, a sama maska nie sprawiała najmniejszych kłopotów podczas zmywania. Miała przyjemną, lekką konsystencję, a podwójne opakowanie starczyło na kilka użyć.

Koszt maseczki to około 8zł i myślę że jest to właściwa cena, biorąc pod uwagę naprawdę dobry wpływ na cerę. Myślę że zasługuje na miejsce obok moich ulubionych maseczek Tołpa.

A jakie są Wasze ulubione maseczki?

6 komentarzy:

  1. Fajnie wgląda!
    Ja mam z maseczkami tak, że boję się ich używać żeby aby mi nie zaszkodziły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że poradziła sobie z suchymi skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i chyba nie wypróbuję :( Wolę nie używać na cerę produktów z parafiną :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Bandi ma saszetkowe maseczki! Gdzie to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz ją widzę, brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń