poniedziałek, 31 grudnia 2012

John Frieda - nowe okazyjne nabytki.

Tytuł zdradza co znajduje się w owych torbach.



Jednak najlepsze w nich to okazyjne ceny.
Nie będę zwlekać i czekać na testy, by część z Was też mogła skorzystać z tej promocji.

Ruszyłam na zakupy z myślą kupienia czegoś do włosów, plan w 100% wykonany, a nawet w 300% :)

John Frieda Full Repair Zestaw

W skład zestawu wchodzą:
John Frieda Full Repair Full Body Conditioner - odżywka 250 ml
John Frieda Full Repair Perfect Ends Sheer Mist - mgiełka  do włosów zniszczonych 75 ml
John Frieda Full Repair Shampoo, Szampon do włosów zniszczonych, 250 ml




JOHN FRIEDA Brillant Brunette, Zestaw kosmetyków do włosów ciemnych, matowych

 

 W zestawie znajdują się:
Moisturising Szampon - nawilżający szampon do włosów, 250 ml
Moisturising Conditioner - nawilżająca odżywka do włosów, 250 ml
Liquid Shine, Shine Shock, Perfecting Glosser - nabłyszczacz, 75 ml

 

JOHN FRIEDA Luxurious Volume, Zestaw kosmetyków do włosów cienkich, bez objętości i witalności

 W zestawie znajdują się:
Tickening Szampon -  szampon do włosów, 250 ml
Tickening Conditioner -  odżywka do włosów, 250 ml
Tickening Blow Lotion - mgiełka zwiększająca objętość, 125 ml


Najlepsze jak widać są ceny. 
Pojedyncze produkty to koszt około 31zł - 45zł, w takich zestawach dotychczasowa cena w Sephorze to 70zł. 
Ja jak widać kupiłam każdy zestaw po 49zł.  Okazja, żal byłoby nie kupić.

Nie wiem do kiedy trwa ta promocja, ja zakupy zrobiłam 29.12 w kieleckiej Sephorze. 
Myślę że warto, zwłaszcza za taką cenę.

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz