niedziela, 23 grudnia 2012

Sephora - kolejny zakup - Pędzel Professionnel Mineral Powder 45

Znów kolejny zakup pędzelkowy.
To że ostatnio nie mam ochoty na robienie makijażu, nie ma nic do rzeczy. Wszak nie zmarnuje się, data ważności nie minie, więc czemu nie kupić.



Sephora Professionnel - Mineral Powder 45 - 69zł.

Według mnie dość drogi, chociaż te 10zł mniej powinien kosztować. Włosie jest bardzo miękkie. Zobaczymy jak będzie się sprawował, oraz jak będzie się zachowywał po myciu.

Znów zostałam obdarowana próbkami:
- męskie Aqua Fahrenheit edt i Gucci Guilty Intense Pour Homme edt
- damskie: Gucci Guilty edt i Mango Lady Rebel edt

Weszłam kupić żel lub balsam, w trakcie rozglądałam się za szamponem lub odżywką Osmo, a wyszłam z pędzelkiem.

1 komentarz:

  1. Napisz proszę jak ten pedzel... bo jestem ciekawa.

    PS. ten Gucci jest boski!

    Zapraszam do siebie - www.silvershe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń