sobota, 15 grudnia 2012

Sephora drobne zakupy: Sephora Professionnel - nr. 22 all over shadow, nr 13 rounded crease

Wczoraj byłam na drobnych zakupach w Sephorze, zależało mi na kupnie kilku pędzelków, do mojej skromnej kolekcji.
Jednak okazało się że nie mogę nic wybrać, chciałam taki którego jeszcze nie mam, ale wszystkie wydawały mi się podobne do posiadanych.
Może, możecie jakiś polecić? Kusiły mnie te wszystkie Sephorowe żele i masła, w kolorowych opakowaniach, macie jakieś doświadczenie z nimi?

Koniec końców zaliczyłam dwie Sephory i kupiłam dwa pędzelki.
Ubolewam że na stronie Sephory, nie ma dokładnego wyszczególnienia każdego, wraz z ceną.
Szczególnie chodzi mi o ceny, bo wolę wcześniej zaplanować zakupy.



Pierwsza Sephora:
- pędzelek Sephora Professionnel - nr. 22 all over shadow - 29zł
- musujące kostki do kąpieli: Blueberry, Strawberry, Peony - 4 zł/szt.
Używałam kiedyś kostki z L'Occitane, fajny gadżet, chciałam więc wypróbować i te.

Do tego zostałam obdarowana masą próbek, zapachowych i pielęgnacyjnych.


Kolejna Sephora:
- Sephora Professionnel, nr 13, rounded crease - 35zł
- kostka musująca do kąpieli: Mango - 4zł
- gwiazdka - 2zł

W gratisie próbka balsamu do rąk.


Poniżej całość, mała rzecz, a cieszy.




Dokładny opis wszystkich posiadanych pędzli jest planowany od jakiegoś czasu, ale ich stan ciągle się zmienia, więc zrobione wcześniej fotki stały się nieaktualne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz