sobota, 14 maja 2011

Projekt denko - Wykańczam kosmetyki

Uwielbiam oglądać na YouTube filmiki o kosmetykach, lubię ulubieńców, uważam jednak, że jako przeciwwagę dla ciągłej zachęty kupowania i kupowania należałoby umieszczać równie systematycznie filmiki o postępach w zużywaniu, za mało jest filmików o wykańczaniu kosmetyków posiadanych.
Mobilizujmy się więc, zużywajmy to co mamy.

Obecnie walczę:
Muszę zużyć
1. Cień Bourjois, jak widać mocno już zużyty, został w kąciku najciemniejszy cień, używam a pieron wytrwale nadal tam siedzi. W kolejce czeka identyczny
2. Tusze Gosh, kupiłam 2 inne, jeden z nich już używam, a te odstawione na bok, ale szkoda żeby wyschły, więc zmuszę się  żeby jeszcze trochę z nich skorzystać.
3. Gehwol Lipidro - dla stóp za słaby, staram się używać na dłonie. Do stóp mam krem z Biedronki i już go używam, ale docelowo chcę kupić ponownie Gehwol Schrunden. Zostało na kilka użyć.
4. Olejek Nuxe, niby do wszystkiego, ładnie pachnie, ja używam do nabłyszczenia włosów, jednak idealny nie jest, chcę wykończyć a potem kupię ponownie serum krystaliczne Renee Blanche
5. Szampon Elseve, moje już 4 opakowanie, obciąża mi trochę włosy, jednak dostałam je gratis z farbami więc zużyć muszę, choć w łazience już otwarty inny szampon, ale i ten zużyję choć jeszcze go nie otwarłam.
6. Pomadka Nivea Milk&Honey, fajna, jednak chciałabym już coś innego, ile razy w rękach miałam już inny kosmetyk, jednak nie kupię póki nie zużyję tej. Zostało mniej niż połowę.
7. Oliwka pielęgnacyjna Hipp, myślałam że ukoi moją skórę podczas silnego wysuszenia, jednak nie sprawdziła się, musiałam dalej używać balsamów aptecznych, oliwka poszła w odstawkę ale muszę zużyć, może na stopy, kolana, łokcie na noc?
8. Oriflame Liquid Talc - nie sprawdził się, wykończę a wtedy kupię SVR Spirial, zostało mniej niż połowę.
9. Nuxe Aroma-Perfection Gel- obecnie mam bardzo wysuszoną skórę, którą w tym stanie żel dodatkowo ściąga, zużyję, choćbym miała używać tylko raz czy dwa razy w tygodniu. Zostało ok. 40%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz