wtorek, 10 maja 2011

Ulubione produkty 2010 roku i lat poprzednich

Przedstawiam ulubione produkty roku 2010, ale nie tylko, wiele z tych produktów używam od kilku lat, są moim faworytami, których pewnie nigdy nie zmienię.
Jest tutaj i pielęgnacja, kolorówka i wszystko to bez czego obejść się nie mogę, niestety kilku produktów na zdjęciach nie mam, gdyż chwilowo posiadam inny produkt, jednak wspomnę o nich w treści.


Makijaż:
- puder sypki Estee Lauder Lucidity kolor 06 Transparent - niedostępny w Polsce, ja zakupiłam swój na Truskawie, idealny dla bladolicych, używam go już ok. 5 lat
- puder jedwabny dr. Hauschka - idealnie matowi skórę, jest u mnie już ze 3 lata
- podkłady:
  • Bourjois Healthy Mix 51
  • Neutrogena Healthy Skin 010
  • Estee Lauder Double Wear kolor 1C1 Shell 15 - niedostępny w Polsce
- bibułki matujące Johnson&Johnson Clean&Clear, używam od 6 lat
- baza pod cienie Lumene, to moje może 5 opakowanie 
- Gosh, Velvet Touch Eye Liner Black Ink - świetna, miękka, czarna kredka
- Sterling Eye Shadow Pencil - gruba kredka, nadaje się jako kredka na linię wodną, ulubieniec od lat
- potrójne cienie Bourjois Effet Lumiere, używam ich od kilku lat
- sypki cień Pupa, piękny kolor, dostałam kiedyś z wymiany i uwielbiam
- Clinique, Colour Surge, mam kilka upolowanych na Allegro opakowań testerowych


- kiedyś potrzebowałam szarych cieni kupiłam czwórkę IsaDory Eye Shadow Quartet, moja fascynacja zakończyła się kupnem całej testerowej palety kolorów
- Joko, Virtual, Wet&Dry cienie

- paletka testerowa firmy nieznanej
- paleta duża Inglot, nie mogę wybaczyć im że wycofali :(

- Revlon, Colorstay, 12 Hours Eyeshadow Quad - cienie
- Clinique, Shimmering Stripes Powder Blusher
- Bourjois, Pastel Joues - róże wypiekane, kiedyś udało mi się po 9,99zł kupić testerowe opakowania, teraz o ile się pojawiają na AlleDrogo są sporo droższe.
- YSL, Teint Parfait Oil -Free - baza fioletowa, skóra nie wygląda na taką ziemistą, szarą, jeśli zmieszamy odrobinę z podkładem



Pielęgnacja:
- Bioderma Sensibio płyn micelarny, mój ulubiony od lat
- Avene płyn micelarny, drugi ulubiony po Bioderma Sensibio, przetestowałam ich wiele:Bioderma Sebium, Vichy, LRP, Nuxe i żaden z nich im nie dorównuje
- płyn Borasol - do przecierania twarzy
- krem Vichy Normaderm ProMat - świetnie matuje, idealny pod makijaż
- Nuxe, Aroma-Perfection fluid matujący, bądź zużyta już przeze mnie emulsja na niedoskonałości z tubce z tej samej serii - rewelacja pod makijaż
- Carmex, w słoiczku do ust wersja klasyczna
- odżywki Nail Tek II, obie i ta nawierzchniowa i podkładowa stosowane razem dają efekty
- pilnik szklany firmy Miller, są nie do zdarcia, chyba że spadnie na płytki :)
- tarka do stóp Scholl ta z dwiema powierzchniami
- krem do stóp Gehwol Med, Schrunden - brak na zdjęciu
- pasta do zębów Lacalut Activ
- kulka antyperspirant ROC, Keops, lub równie lubiany Vichy z zieloną zakrętką
- Isana żele do golenia, dostępne w Rossmanie
- balsam Burnus, Glysolid - pięknie pachnie jak Guerlain, Samsara - niedostępny w PL
- mleczko Bielenda, Powitanie z Afryką - cudnie pachnie, szkoda że nie stworzyli perfum o takim zapachu
- SVR, Xerialine balsam - uratował moją skórę w najgorszym dla niej okresie, licznym podrażnień i wysuszeń
- Yves Rocher, ulubione żele pod prysznic, o zapachu bzu, mimozy, piwonii, z serii zapachowej Neonatura Cocon lub inne, umilają mi kąpiel
- The Body Shop, Moroccan Rose, żel i olejek - obłędny zapach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz