środa, 30 września 2015

Bourjois. 123 Perfect. CC Eye Cream. Lekki korektor pod oczy. Kolor 21 Ivory.

Korektor pod oczy, od dobrych kilku lat, jest moim kosmetykiem pierwszej potrzeby. Perfekcyjnie zrobiony makijaż, z pominięciem tego kroku i tak zwróci uwagę, oczywiście na mankamenty urody. Mimo iż cienie pod oczami nie są duże, to kiedy jestem zmęczona, problem drastycznie rośnie.


Od wielu lat moim ulubieńcem był Bourjois Healthy Mix w numerze 51, jednak kiedy na rynku pojawiła się seria 123 CC, wiedziałam że prędzej czy później, będę chciała jej wypróbować.

Wybór koloru był prosty - zawsze najjaśniejszy wśród gamy Bourjois - czyli tutaj 21 Ivory.


Zużywanie go poszło mi tak sprawnie, że nie zdążyłam zrobić zdjęć koloru, bądź zaginęły one gdzieś na karcie aparatu, bo mimo usilnych poszukiwań, nie znalazłam żadnego swatcha.

Najjaśniejszy 21 nie zawiedzie fanek 51 z serii Healthy Mix. Kolor idealny dla posiadaczek jasnej karnacji, standardowo jak na tę markę przystało, z domieszką żółtych tonów. Bardzo lekka konsystencja nie sprawia najmniejszych problemów przy aplikacji i rozprowadzaniu kosmetyku.
Niestety są też minusy, lekka konsystencja oznacza w tym przypadku również mniejsze krycie i słabszą trwałość. Coś kosztem czegoś.  
Niemniej jednak używałam go z wielką przyjemnością, bo z całą pewnością nie wchodzi w załamania skóry, zwane mniej sympatycznie zmarszczkami. Lekka konsystencja jest też w stanie więcej wybaczyć, m. in. wysuszenia w okolicach oczu. 

Jest to dobry korektor, jednak w pojedynku z Healthy Mix wypada trochę gorzej. 

Jestem już w takim wieku, że dotyka mnie permanentne przemęczenie. Jeśli chcę dalej udawać że wszystko jest w porządku, muszę się przy tym dobrze kamuflować.
Korektor sprawdzi się znakomicie dla osób młodszych, bardziej wypoczętych i zrelaksowanych.

Jakie korektory pomagają Wam ukryć trudny dnia i nocy?

3 komentarze:

  1. U mnie Healthy Mix nie sprawdził się wcale - podkreślał zmarszczki tak, że wyglądałam jak 70letnia staruszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego korektora a nawet podkładu z Bourjois. teraz używam jedynie azjatycki krem bb skin 79 i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po korektor sięgam tylko od czasu do czasu. Obecnie kończę z Eveline

    OdpowiedzUsuń