piątek, 1 lutego 2013

Sephora - Crayon Jumbo 12H, Jumbo liner 12 HR wear - drobne zakupy

Szybkie odwiedziny Sephory w Galerii Echo w Kielcach, pobiegłam prosto do półek Sale.
A to dlatego, że chodziła mi po głowie kredka, o której pisałam Wam we wcześniejszych wpisach, a którą widziałam w Galerii Bonarka w Krakowie. Nie było wtedy przy niej ceny, a czytnik jakoś nie chciał ukazać się moim oczom.

W Kielcach zaraz przy kasie, na stojaku z wyprzedażowymi produktami, znalazłam nie tylko białą i srebrną, które były w Bonarce, ale i brązową.

Mowa o Sephora, Crayon jumbo 12H, Jumbo liner 12HR wear. Waterproof.
Kupiłam dwa kolory:
 01 White i 06 Copper
każdy po 15zł

Sephora, Crayon jumbo 12H, Jumbo liner 12HR wear. Waterproof 01 White i 06 Copper





Kolor Copper, miedziany brąz, mocno napigmentowany, kryjący, błyszczący.
White, nieco mniej napigmentowany.

Kredki są bardzo trwałe, testując na ręce w Sephorze, nie mogłam ich zetrzeć. Usunęłam je dopiero myjąc kilkukrotnie ręce, wnioskuję że na powiekach będą sprawdzały się równie dobrze.
Kredki są bardzo miękkie i kremowe.
Za cenę 15 zł/szt., myślę że warto.

2 komentarze:

  1. Miło jest gdy kosmetyk, którego szukamy znajdujemy w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam promocje :), takie zakupy cieszą podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń