wtorek, 19 lutego 2013

Nowa organizacja kosmetyków - szufladki Jysk

Ostatnio powróciłam do namiętnego oglądania filmików urodowych na YouTube, szukam nowych, nieznanych mi osób i tak natknęłam się na kanał  BeeMajaStyle.
Na jej toaletce stoi organizer z Jysk, szybko w głowie pojawiła mi się wizja, że muszę go mieć, nie wiem gdzie go ulokuję, co będę w nim trzymać, ale przyda się na pewno.
Okazja do kupna nadarzyła się dość szybko.

Znów więc kolejna reorganizacja tego, jak przechowuję kosmetyki.




Koszt: 49,95zł
Na mój gust, trochę dużo, 39zł byłoby bardziej mile widziane, ale ja zawsze byłam marzycielką ;)

Jak już pojawił się u mnie, przyszła pora znaleźć mu odpowiednią lokalizację i zastosowanie.
Na mojej toaletce coraz mniej miejsca, co zaczyna mnie denerwować, niedługo będę musiała jakoś zaradzić mojemu zbieractwu.


Wstępnie szufladki wylądowały na mini komodzie, poobserwuję czy w tym miejscu będą się sprawdzać, czy będzie to wygodna lokalizacja.
Wnętrze szufladek zajęły testerowe produkty, które do tej pory błąkały się po komodzie w pudełeczkach, przez co nie wpadały w moje ręce, były zapomniane, stały i kurzyły się, a czas najwyższy ich używać.
Szukam ostatnio fajnych palet, na tyle wysokich i dużych by pomieściły różne wkłady: cienie, pudry, róże, nie znalazłam nic odpowiedniego, więc ich rolę, na jakiś czas przejmie organizer Jysk.



Górę organizera stanową dwie mini szufladki.
Po lewej swoje miejsce znalazły wkłady cieni:
Artdeco, Système Mosaïque, Eyeshadows (Magnetyczne cienie do powiek) oraz inne cienie w kolorach pomarańczu i zieleni wyjęte z jakiejś palety testerowej.
Widzę tym samym kandydatów do projektu denko, postaram się przyłożyć do używania niektórych z nich, by móc pochwalić się zużyciem czegoś z kolorówki.




Prawa część, to  róże wyjęte z palety testerowej, tej samej firmy, z której pochodzą pokazane wyżej cienie, oraz róże do policzków Artdeco, Système Mosaïque, Blusher




Kolejna szuflada, już szeroka, to testerowe wkłady cieni  Clinique, Colour Surge Eye Shadow.
Druga połowa tej szuflady czeka na nowych mieszkańców, mam kilka kandydatów, ale jeszcze nie podjęłam ostatecznej decyzji.




W ostatniej  szufladzie zadomowiły się próbki minerałów, które kiedyś kupiłam na Allegro. Podkłady i róże kupione pod wpływem ciekawości, jak to jest z tymi minerałami, do tej pory czekały na dnie szuflady. Są też tutaj inne wkłady pudrów ArtDeco.




Nie mogłam się oprzeć i kupiłam też mydlane róże, których kiedyś usilnie poszukiwałam.
Koszt jednego opakowania 7,5zł.

19 komentarzy:

  1. Fajne te szufladki, ale szkoda, ze przezroczyste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe. Przy najbliższej okazji biegnę do Jyska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki szufladkom, to dziś przy użyciu przechowywanych tam kosmetyków robiłam makijaż. Z cieniami ArtDeco nie pójdzie tak łatwo jak myślałam, pomimo małych pojemności są mocno napigmentowane i nie tak szybko trafią do projektu denko.
    Fajnie że szufladki można wyjmować.
    Mnie akurat się to podoba że są przezroczyste, mam fajną tęczę na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szufladki są świetne, bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szufladki prezentuja sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję.
    Luki obok cieni Clinique już zostały zapełnione.
    Musze powiedzieć że jestem bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaa ale super szafeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi takze przydalyby sie takie szafeczki:-) chyba sie musze rozejrzec za nimi:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi szafeczkami ale są dla mnie za małe we względu na ilość kosmetyków potrzebuję czegoś znacznie większego. A co do różyczek to na którejś rodzinnej imprezie mama położyła je zamiast mydła to nikt nie pomyślał, że to mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już tak się do nich przyzwyczaiłam, że nie oddałabym za żadne skarby

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są! Szukałam właśnie takich! Mogłabyś podać wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szerokość około 25cm. głębokość 15cm, wysokość 12cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Właśnie dopiero zauważyłam, że są napisane na pudełku ;)

      Usuń
  13. Szufladki teraz dostępne w Jysk za 37,50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd/jak/ czyje testery oproznilas? Toż to fascynujące :)

    OdpowiedzUsuń