poniedziałek, 4 lutego 2013

Ecotools Bamboo 6 piece brush set - 1206

Pokazuję kolejny zestaw pędzli który towarzyszył mi na weekendowym wyjeździe.
Jak wspominałam wcześniej, chciałam przetestować czy dobrane przez producenta do mini zestawu pędzle są wystarczające, chociaż tutaj producent nie zaznacza że jest to wersja travel, postanowiłam zaryzykować, a przy okazji zapoznać się z nimi lepiej.

Ecotools Bamboo 6 piece brush set - 1206

Zestaw składa się z 5 pędzli i kosmetyczki/etui, na jednej części jest zamek, tworzący mini kosmetyczkę.

Ecotools Bamboo 6 piece brush set - 1206
 Trudno etiu zrolować, złożyć wygodnie, tak by pędzle mniej się kurzyły :(

Ecotools Bamboo 6 piece brush set - 1206
Niestety w zestawie brak pędzla do pudru, co jest głównym minusem, gdyż przyzwyczaiłam się że większość uniwersalnych zestawów pędzli go posiada.


Opis zawartych w zestawie pędzli:





A oto pędzle, zaczynam od lewej:
- pędzel do nakładania cieni, dość zwarty, sztywny, może nawet bardziej sztywny niż pędzel do korektora. Preferuję jednak miękkie pędzle, którymi można omieść powiekę nakładając cień bazowy.
- eyeliner brush, pędzel którym możemy poprowadzić kreskę przy linii rzęs, lub wykorzystać do brwi. Ma dość wąską końcówkę, więc do zrobienia kreski cieniem dość dobrze się sprawdza, choć nie rewelacyjnie, tutaj wolałabym by włosie było bardziej zwarte i sztywne, niż miękkie. Natomiast do uzupełniani braków w brwiach nadaje się doskonale.
- pędzel do korektora, dość duży, włosie bardziej miękkie niż w przypadku pędzla do cieni, ze względu na wielkość nie jest zbyt precyzyjny, jednak ja wolę korektor nakładać palcem.
- szczoteczka do rozczesywania rzęs i brwi - dość dobry, choć ja za tokowymi pędzlami nie przepadam.
- pędzel do różu, najlepszy z całego zestawu, miękki, o fajnym kształcie, nie drapie, idealnie sprawdza się do różu, na upartego do pudru też można użyć.






blush brush - pędzel do różu

eyeliner brush

Podsumowując, zdecydowanie lepiej kompletować sobie zestaw samemu, zwłaszcza że to etui nie jest zbyt dobrze przemyślane. Mam pędzel do cieni Ecotools kupowany pojedynczo, tamten jest zdecydowanie lepszy, włosie bardziej odpowiednie. Kompletując sobie zestaw wybrałabym zupełnie inne pędzle: pędzel do nakładania cieni, mały kulkowy i pędzel do rozcierania cieni, do tego pędzel do różu i pędzel do pudru. W tym zestawie, część pędzli zostaje niewykorzystana w przypadku szybkiego makijażu, jest dla mnie po prostu zbędna, a brakuje kilku obowiązkowych.
Jedynie pędzel do różu wydaje się dobrze wykonany i jakościowo dobry, przy reszcie mam mieszane uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz