poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zakupy styczniowe, czas zacząć spełnianie marzeń :)

Styczeń i nowy rok nie okazał się zbyt łaskawy dla mnie i bloga. Brakuje mi czasu by przysiąść i napisać notkę, staram się w miarę regularnie podczytywać blogi, ale na napisanie komentarza brakuje już zazwyczaj czasu.
Mam nadzieję że uda mi się nadrobić moją nieobecność, że wszystko wróci do normy.

Przychodzę dziś z zakupami z ostatnich tygodni.
Zaczynam spełniać swoje marzenia, kupuję rzeczy o których od dawna myślałam.


Szczoteczka elektryczna chodziła za mną już kilka lat, wreszcie zdecydowałam się na zakup skuszona promocją z 259zł na 149,99zł w Hebe. Mam nadzieję że będę zadowolona.

Do tego dokupiłam aktywne serum do rzęs L'biotica za 10,99zł i opakowanie 30 płatków Purederm pod oczy - 7,99zł.


Od jakiegoś czasu smartfon przestał mi wystarczać do przeglądania internetu, np. podczas gotowania, jedzenia, czy leżakowania w łóżku przed snem, potrzebowałam czegoś trochę większego.
Skusiłam się na tablet, zawsze trochę większy, oczy mniej się męczą.


Może mało kosmetyczne, ale jakże przydatne rzeczy.


Denko coraz bliżej, ten miesiąc będzie bogaty w zużyte kosmetyki.

14 komentarzy:

  1. Na elektryczną szczoteczkę do zębów i ja mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną długo chodziła, skorzystałam więc z okazji

      Usuń
  2. Ja też ostatnio chodzę i oglądam szczoteczki i pewnie jak zobacze jakąś przecenioną to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że będziesz zadowolona ze szczoteczki elektrycznej; ja używam jej (różnych modeli) od ponad 5lat i na chwilę obecną nie byłabym w stanie zamienić jej na zwykłą manualną szczoteczkę;

    ciekawa jestem również działania tego serum do rzęs - daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zakupowo, a ja wstrzymuję się na razie ;) kupuję tylko niezbędne rzeczy lub te, które już mi się kończą/zużywają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, gratuluję spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywałaś już tego serum do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie również w tym roku pojawiła się nowa szczoteczka elektryczna oraz L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja choruję na SAMSUNGA S III - ale póki co zapewne nie zakupię - brak funduszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam tablet, ale nie korzystałam...telefon mi w zupełności wystarczy. Czasem pożyczę ajpada mini od feceta, ale jakoś mi nie brakuje tego, że zabawka miała być dla mnie, a sam sobie przywłaszczył;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nie mam czasu aby usiąść przy komputerze, więc z tabletem gotuję, myje się i nadrabiam choć część zaległości

      Usuń
  10. Niech tablet dobrze służy :)
    Na to serum z L'biotica coraz większą chrapkę mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie odpukać w miarę w porządku współpracuje, choć nie wiem czemu w Galerii mam tylko około 400 zdjęć z bloga, wcześniejszych mi nie aktualizuje

      Usuń