niedziela, 12 stycznia 2014

Christian Dior, Miss Dior Cherie EDP - rozkosz truskawek skąpanych w szampanie

Zapach rozkoszy duchowej i cielesnej, aromat spełnienia, przepełnionego delikatnością, niewinnością i figlarną psotą.
Jest wielowymiarowy, podbija serca, łamie je, choć jego słodycz może się wydawać dziecięca, infantylna.

Ma rzesze wielbicielek (i wielbicieli), którzy są niepocieszeni, po doniesieniach o jego wycofaniu!.



Nuty za fragrantica.com:
nuty głowy: mandarynka, ananas, wiśnia, truskawka
nuty serca: jaśmin, róża, fiołek, karmel, popcorn
nuty bazy: piżmo, paczula, ambra

Dla mnie to zapach truskawek skąpanych w szampanie. Na całe szczęście, nie wyczuwam tutaj popcornu, nie jest to aromat, w który chciałabym być spowita.

Zapach radosny, słodki, sensualny, który uwodzi delikatnością.
Nie można mu odmówić uroku, kompozycja przepełniona szczęściem i szampańską zabawą.

Jeśli macie dostęp do kosmetyków Soap&Glory, to według mnie i wielu blogerek, zapach ich kosmetyków jest zbliżony do nut Miss Dior Cherie.

Chętnie je noszę o każdej porze roku, świetnie uzupełnia każdą kreacje, nawet i długą, białą suknię z welonem. Urodziny, randka, uroczysta kolacja, by poczuć się lepiej, bardziej wyjątkowo.
Wiosenny spacer, długie letnie wieczory przy lampce wina, w każdej z tych odsłon te nuty brzmią wyjątkowo.

Wyczuwam je na sobie długie godziny, z pewnością ponad 4 czy 5, na szyi, przy linii włosów ich zapach uwalnia się przy każdym skinieniu i ruchu głową.

Z przerażeniem patrzę na ubywające ml, w moim 30ml flakonie, denko w tym przypadku nie jest pożądane.

Trudno na rynku znaleźć wodę o zbliżonych nutach, zapoluję na 100ml flakon na zapas, już pluję sobie w brodę, że nie kupiłam jej miesiąc temu w okazyjnej cenie 400zł.

Czemu te najpiękniejsze zapachy są wycofywane?!

13 komentarzy:

  1. Zapach musi być piękny choć cena wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Ciekawe, czy bardzo różni się od klasycznej Miss Dior....Ja akurat mam ten zapach i kocham, ale Cherie nigdy nawet nie wąchałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zupełnie różne zapachy

      Usuń
  4. ja odkładałam zakup pełnowymiarowej perfumy bardzo długi czas ale jak już zobaczyłam na własne oczy, że z tym wycofaniem to nie przelewki to zakupiłam sobie jedną buteleczkę; na 100ml sztukę żal mi było mimo wszystko pieniędzy ale na mniejszą pojemność już musiałam się zdecydować - ostatni dzwonek !! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. W Internecie jest kilka stron, porównujących gust zapachowy i wynajdujące nowe, o podobnych składach, ale niestety wpisując te zapachy, które mnie przypadły do gustu nie odkryłam nowych, które mogłabym kupić w drogeriach czy perfumeriach, tylko jakieś mocno nieznane marki :)

    Oto strony:
    http://www.fragrance-editions.com/fatest/ff_jump.asp
    http://scentmap.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zapach, przypomniałaś mi, że muszę koniecznie znów go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest nieziemski, warto zrobić zapas

      Usuń