środa, 21 maja 2014

Emolium. Emulsja do kąpieli, stosowana przez osobę dorosłą

Uwielbiam kąpiele, jednak bywają chwile, gdy skóra jest tak ściągnięta i wysuszona, że każdy kontakt z wodą wywołuje pieczenie i zaczerwienienie.
Kilka tygodni temu, korzystając z promocji w Super-Pharm skusiłam się na Emulsję do kąpieli Emolium. Cena 9,99zł była na tyle okazyjna, że postanowiłam zaryzykować i poznać produkt tej firmy.

Mam jednak co do niej mieszane uczucia.
Długo zastanawiałam się czy warto byłoby dać za nią pełną cenę, gdyby miała stanowić uzupełnienie pielęgnacji dorosłej osoby.



Owszem w jakimś stopniu zmiękcza wodę, jednak pomimo wlewania sporej ilości do wanny, większej nawet niż zaleca producent, nie zauważyłam większego natłuszczenia, czy nawilżenia.

Sugerowana jedna miarka, nie robi nic, w moim odczuciu oczywiście.


Zdecydowanie lepsze efekty dostrzegłam po olejku Fenjal, widać było zmianę i poprawę stanu skóry, mniej dawały się we znaki wszystkie bolączki sucharka.


Być może w przypadku dzieci, oraz mniejszej wanienki, może się sprawdzać, jednak dla osoby dorosłej z nadmiernym wysuszeniem skóry - po prostu sobie nie radzi.

Nie widziałam większej różnicy, nie tego oczekiwałam.

1 komentarz:

  1. No to kicha - ja w kąpielach uwielbiam mega pianę i jak najprzyjemniejszy zapach :)

    OdpowiedzUsuń