piątek, 26 lutego 2016

Dermomask. Maseczka Głębokie Oczyszczanie.

Lubię maseczki, choć ich używanie nachodzi mnie falami. Napływa chęć i ochota - wtedy używam systematycznie i widzę efekty, a po pewnym czasie zapominam o tym, by czymś wspomóc stan mojej cery.

Maseczka Dermomask naczekała się swoje w kolejce. Niestety zadziałało to na jej niekorzyść, bo w międzyczasie odkryłam kosmetyk, który zawojował tę kategorię.


Maseczka z białą glinką i wyciągiem z płatków owsianych nie zrobiła większej rewolucji na mojej twarzy. Owszem trochę wygładziła naskórek, zostawiła skórę oczyszczoną, z lekko zwężonymi porami, niestety nie ma tutaj szału.  W porównaniu z maseczką Palmer's oceniam ją przeciętnie.


 Dermomask krzywdy nie robi, jednak to Palmer's w znaczący sposób poprawia wygląd skóry, zostawiając ją gładką, miękką, jędrną, w wyraźnie lepszym stanie. To maseczkę Palmer's aż chce się nakładać, by widzieć efekt po jej zmyciu.


Dermomask oceniam jako przeciętną i choć marki nie neguję, to jednak sam produkt nie pozostawia szczególnie dobrych wspomnień po sobie.

Myślę że maskę Palmer's, trudno będzie przyćmić, jakiejkolwiek masce oczyszczającej.

Znaleźliście swoją idealną maseczkę? Niezależnie czy oczyszczającą, czy też nawilżającą.

2 komentarze:

  1. Nie znam tej maseczki, i w sumie nie mam swojej jednej ulubionej :), lubię co jakiś czas testować nowe kosmetyki, bo kto wie, może ten następny będzie się jeszcze lepiej sprawdzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i dla mnie porażka ;(

    OdpowiedzUsuń