piątek, 12 kwietnia 2013

Kwietniowe zakupy

Kwiecień dopiero dobiega do połowy, a ja już z zakupami wyskakuję. Szybko zapominam co kupiłam i za ile, notowanie na nic się zdaje, bo co i rusz gubię kartkę.
Pokrótce przedstawię kogo przyjęłam pod swój dach.


Zestaw pędzli z Biedronki cena coś koło 13,99zł.
Jak to ujęła druga połówka, "Pędzle nie za dobre, ale etiu na nie wygodne" Tak więc wzięłam, wybrałam złoto, ze względu na tworzywo, które powinno się lepiej czyścić niż materiał z którego były zrobione czarne.






Kolejny nabytek to pędzel z naturalnego włosia AnnCo. kupiony w Drogerii Natura za ok. 7,50zł.
Naturalne włosie końskie.

Zobaczymy czego jest wart, za taką cenę i to od ręki, poprawa humoru w sekundę :)



























I Hebe skusiło promocją, z kartą Hebe pędzelki Ecotools 1227 kosztowały 27,99zł, cena wyjściowa to 39,99zł ;)
Raz że cena dobra, to jeszcze magia ostatniej sztuki omotała ;)
Miałam się im tylko przyjrzeć, jednak to, że wisiały samotnie jako ostatnie, zrobiło swoje.


Czekam na 2 paczki ze sklepów internetowych, tak więc niebawem wrócę z kolejnym zakupowym wpisem.
Ciuszki też o dziwo się jakieś pojawiły, jednak nie wiem czy chciałybyście je oglądać.

10 komentarzy:

  1. U mnie w Biedronce już nie było tych pędzli, a szkoda. Mam nadzieje,ze będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że kwiecień u Ciebie obfituje w zakupy pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jakoś tak wyszło.
      Powiem szczerze że to jeszcze nie koniec ;)

      Usuń
  3. Zakupoholiczka;)
    ja też dziś poszalałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkich posiadanych chorób, ta daje jakby najprzyjemniejsze objawy, choć skutki uboczne bywają bolesne

      Usuń
  4. Podoba mi się ten zestaw pędzli z Ecotools :) Kupowanie to przyjemność - taka frajda chyba należy się każdej kobiecie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teź zakupiłam te pędzle ecotools :-) mam nadzieję, że będą Ci dobrze slużyły:-) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pędzle oby służyły :) Miłego dnia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do siebie,na rozdanie
    yanke candle,batiste,sleek,dodatki z primarka,dla kazdego cos milego :))
    mielgo dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. pedzle świetne;) tez mam pedzle ecotools lecz w wiekszych rozmiarach:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń