wtorek, 21 lipca 2015

Misslyn. Eyebrow & Lift powder. Zestaw do brwi.

Jednymi z bardziej popularnych cieni do brwi są te z Catrice, inne znane szerzej posiada marka Essence. Mniejsze grono osób sięga natomiast po Gosh, a niewiele wie chyba o istnieniu zestawu marki Misslyn.

Ja sama do tej pory używałam paletki z Sephora, mam również Catrice, ale przez ostatnie tygodnie najczęściej wybierałam poprawianie brwi przy pomocy produktu Misslyn.


Zestaw składa się z dwóch cieni, skrajny to ciemny, chłodny brąz, środkowy jest jaśniejszy i cieplejszy, więc niestety przy moich brwiach zupełnie bezużyteczny, choć sam w sobie jest ładnym, średnim, orzechowym brązem, ostatnia część to puder do aplikowania pod łuk brwiowy.
Komplet zawiera również mini skośny pędzel, zakończony z drugiej strony pacynką.
 


Dla mnie samej wystarczający byłby duet skrajnych produktów z wyłączeniem środkowego cienia, który nijak nie pasuje przy moich ciemnych brwiach.
Jak widać cień ten sam próbuje się ewakuować i wyskakuje z paletki.


Zestaw znakomicie sprawdza się na podróż, bo dzięki niemu mam podkreślone i wykończone brwi, oraz łuk brwiowy. Przy minimalistycznym makijażu to świetne rozwiązanie. Pozostałe kolory, poza tym mniej lubianym, dobrze trzymają się palety.

Cienie są dobrze napigmentowane, nie osypują się, bez problemów ze mną współpracują, a w razie pomyłki, dobrze się wyczesują.


Kosmetyk udało mi się kupić za 14,99zł. Myślę, że jak za taki zestaw, jest to dobra cena. Świetnym rozwiązaniem jest uzupełnienie cieni do brwi, o puder do aplikowania na łuk brwiowy. Całość świetnie się uzupełnia i według mnie to strzał w dziesiątkę, zwłaszcza że puder jest rewelacyjny, zarówno pod kątem koloru jak i napigmentowania.

W szafie marki dostępny jest odcień - coffee shades, nie spotkałam się z żadnym innym. 

Miałyście okazję używać?  Znacie markę?

4 komentarze:

  1. Nie znam tej marki. Używam cienia z Kobo lub zestawu do brwi Pierre Rene :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę kojarzę ;) Środkowy odcień jest rzeczywiście do niczego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. choć jestem blondynką te kolory do moich brwi też by nie pasowały

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiła mnie ta pacynka...po kiego czorta ona tam jest? :D

    OdpowiedzUsuń