czwartek, 17 października 2013

- 40% na szafy makijażowe w Hebe 21-27.10.2013r

Długo wyczekiwane -40% na marki makijażowe!



Od poniedziałku startuje akcja -40%.

Z marek dostępnych w drogeriach Hebe brakuje tylko Eveline i Bourjois, o ile mnie oczy nie mylą.

Ubolewam że w mojej drogerii nie ma Gosh, bo zapewne skorzystałabym z okazji zakupu.

Ja wyczekuję drugiej połowy tygodnia.

Moje marzenia:
Revlon - lakier w kolorze fuksji.
Misslyn - kredki do oczu, lakiery, paletki cieni (czy u Was są dostępne poczwórne?, co drogeria to widzę same testery, a są tam piękne dwie paletki z fioletami, jedna w kolorach wina, od półsłodkiego do czerwonego ;) )
Max Factor - kredka nude będzie moja.
Catrice - tutaj dumam jeszcze :)
Astor - chciałabym 011 Soft Sensation Lipcolor Butter, ale wczoraj nadal nie było, nie wiem czemu brak tego koloru u mnie.


Zamierzacie skorzystać?

12 komentarzy:

  1. Super, chociaż mój budżet domowy sporo na tym ucierpi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam w swoich okolicach Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już zapowiedź tej promocji, poproszę Mamę, żeby poszła mi po podkład z Max Factora, bo u siebie nie mam Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie!
    znowu kasę powydaję! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie skorzystam,. te promo-40% zdarzają się już tak często, że niebawem wpiszą się na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się wybiorę i zajrzę, co fajnego jest w Catrice i Rimmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super - szkoda ze u mnie w miescie nie ma Hebe:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, w Catrice mam już kilka rzeczy upatrzonych :D

    OdpowiedzUsuń