środa, 30 października 2013

Ostatnie zakupy - idę na odwyk

Przedstawię szybko zakupy z ostatnich dni, jako pierwsze idą zakupy z promocji -40% Hebe + z gazetki na otwarcie Hebe w Bonarce.
Nie było tego dużo, miało być więcej, jednak nie doszła pomadka w kredce z Astor, w kolorze 011, jestem przez to niepocieszona.


- Dwa trójpaki płatków Tami  - 4,99zł za 3-pak
- Lakier Revlon 097 Plum Seduction, w planach był jeszcze inny kolor, ale tamten lepiej wyglądałby na długich paznokciach - 11,99zł o ile pamięć mnie nie myli.
- Max Factor Kohl Pencil 090 Natural Glaze - 16,79zł chyba - wreszcie ją mam!
- Eveline dwa nowe kolory miniMax 834 i 837, oba już używałam, ten pierwszy jest przepiękny. Cena za sztukę 5,99zł.





Lubię Coco Mademoiselle, mam swój flakonik, a jako uzupełnienie kupiłam Suddenly żel + mleczko, a dokładnie kupiła mi druga połowa, za 6,99zł  zestaw.
Taka okazja, żal było nie brać.




 Lubię Takko.
Jak tylko mam okazję, to zaglądam tam o koszulki.
Dwie od góry są z krótkim rękawem, ciemniejsza -  w kolorze wina, jest na ramiączkach.
Każda po 14,99zł.


Powyższy sweterek jest od mamy, mina na środkowym zdjęciu - bezcenna.
Jak widać ze swetrem zdążyłam się już polubić, nawet teraz pisząc ten post, mam go na sobie - sklep w moim mieście -75zł.

 Od dziś udaję się na zakupowy odwyk, ale o tym w osobnym wpisie :)

Skorzystałyście z promocji -40% na szafy makijażowe?



14 komentarzy:

  1. choć choć, ja już jestem na odwyku ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio tez kupiłam płatki kosmetyczne Tami, świetne są i nie rozwarstwiają się. Bardzo ładne kolory lakierów, akurat pasują do koszulek, które kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, spójność odcieni ostatnio musi być

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Żałuję że nie kupiłam podczas promocji 9,99zł, ale to było kilka miesięcy temu.

      Usuń
  4. Ha ha też planuje odwyk i oszczędzanie do Dnia Darmowej Dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę iść na odwyk, już dawno powinnam była to zrobić ;-)
    Chociaż muszę się pochwalić, że w czasie promocji w Hebe kupiłam tylko jeden lakier do paznokci, pędzel do makijażu i maskę do włosów, więc może jestem jeszcze do uratowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę że dla mnie również jest nadzieja.

      Usuń
  6. fajny ten sweter :) Ja skorzystałam, ale kupiłam tylko liner. Za to w listopadzie też idę na odwyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się z nim polubiłam, pomimo że raczej sięgam po klasyczne kroje.

      Usuń
  7. Kusisz, bo te Eveline mi wpadły w oko, am miałam już dać sobie spokój z lakierami na jakiś czas;D

    OdpowiedzUsuń