wtorek, 11 lutego 2014

- 40% w Hebe - moje zakupy Bourjois

Pierwszy dzień promocji -40% na szafy makijażowe w Hebe i na pierwszy ogień poszła moja ulubiona firma.

Zakupy były "raczej" przemyślane.

Używam z firmy Bourjois podkładów, uważam że są rewelacyjne, mam też cienie, róże...
Mam też jedną pomadkę w kredce tej firmy, przyszła więc pora na uzupełnienie o inne jej odcienie.



Skusiłam się na kolory 05 Red Island, 01 Red Sunrise, po chwili dokupiłam również 04 Peach on the Beach, każdy w cenie 14,99zł.
Rewelacyjna trwałość i nasycenie kolorów, myślę że warto, szczególnie w promocji.

Kilka razy testowałam również puder Bourjois, Healthy Balance, zdecydowałam się więc na zakup najjaśniejszego ocienia 52 Vanilla - 23,99zł z kartą.
Niby jakieś inne pudry mam, ale nie spełniają moich oczekiwań :)


Zakupy uważam za bardzo udane.

Skusiłyście się na coś z Bourjois, a może polujecie na inne firmy?
Dziś Revlon i Misslyn.

22 komentarze:

  1. Te kredeczki do ust są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie będę musiała się udać do Hebe

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder sobie sprawię przy okazji promocji w Rossie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo na te kredki z Bourjois mam od dawna ochotę, szkoda że wczoraj nie miałam jak podjechać do Hebe, ale może jeszcze zrobią takie promocje jak nie w Hebe to w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na te kredki, ale mam tyle tych mazideł do ust, że staram się ograniczać kupowanie kolejnych :))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo chcialabym tą pomadke! Tylko ciekawe czy zastanę jeszcze tą promocje w Hebe hmm ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mam Hebe na drugim końcu miasta bo tak to byłabym codziennie :) no, może w sobotę podjade bo będę u mamy ale parcia na to nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ten puder Bourjois zbieram się i zbieram :) Kiedyś w końcu muszę go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w miejscowości nawet nie ma Hebe - kredki do ust to raczej bym nie kupowała ale podkład czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe łowy ;) U mnie w mieście niestety tylko Rossmann wiec ja tylko na jego wyprzedaże kolorówki moge liczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną kredkę do ust i bardzo ją sobie chwalę :) Tym razem na nic się nie skusiłam co jest osiągnięciem, bo do kosmetyków Bourjois ma słabość!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki wyglądają zachęcająco :)

    Mam 4 róże tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona , z pewnością dokupiłabym kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam gotowa wybrać się po te kredki, ale ostatnio czytałam, że są słabe więc odpuściłam. Nie był to pilny zakup, więc jeszcze poczekam na więcej informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny jest ten puder niestety wzięłam za ciemny odcień i czeka na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ćwiczę silną wolę i jeszcze nie byłam w Hebe ale kto wie może mnie tam poniesie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem jak kredeczki wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej marki nic, zakupy dopiero przede mną :) Na 2 kolory się skusiłam podczas Rossmannowej promocji, ale nie jestem wybitnie zadowolona z tych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z promocji skorzystam jutro :) chciałabym eyeliner w pisaku z Rimmela ale obawiam się, że może okazać się niewypałem ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chciałam kupić róż ale kompletnie nie miałam czasu, żeby podjechać do Hebe i tak przepadła mi okazyjna cena. No ale trudno, może niedługo gdzie indziej też będzie promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem jak beda wygladac na ustach te kredeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapomniałam, że chciałam kupić ten puder...no trudno poczekam do następnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja skusiłam się na podkład Healthy Mix i jestem w nim zakochana jak na razie:) na te pomadki w kredkach się nie zdecydowałam, jednak wolę masełka w tej formie z Astora - u mnie sprawdzają się super:)

    OdpowiedzUsuń