środa, 12 lutego 2014

Golden Rose, Nail Polish Remover Pads

Skusiłam się kiedyś na zmywacz w płatkach firmy Golden Rose, będąc na ich przepełnionym kolorami stoisku.
Wcześniej nie miałam styczności z taką formą zmywacza, dla mnie to zupełna nowość. Choć na sklepowych, drogeryjnych półkach omijałam je raczej szerokim łukiem.


Zmywacz zamknięty jest w małym, poręcznym i szczelnym opakowaniu.
Nie zajmuje dużo miejsca w toaletce, idealnie powinien sprawdzać się też w podróży.

Płatki są zaskakująco cieniutkie, drugim ważnym aspektem jest ich zapach, bo z pewnością nie śmierdzą, nie drażnią jak wszelkie inne zmywacze, których do tej pory używałam.


Bardzo szybko i skutecznie rozprawiają się z lakierem na paznokciach, nie wysuszając przy tym samej płytki i skórek, pozostawiają raczej taką tłustą, olejową warstewkę.
Oczywiście brokatowe i drobinkowe lakiery są dla niego wyzwaniem, ale dla którego zmywacza nie są.
Bywa że jednym płatkiem mogę zmyć wszystkie paznokcie, jeśli nie mam brokatowego topu, czasem potrzebuję dwóch.


Uważam je za świetne rozwiązanie, szczególnie ich zapach przypadł mi do gustu, najczęściej zmywam paznokcie późnym wieczorem, w łóżku, a dzięki nim nie muszę wietrzyć potem całego pokoju.
Cenowo może nie wychodzą najtaniej, ale z pewnością jeszcze nie raz po nie sięgnę, jak tylko wykończę zapasy.

Miałyście może zmywacze w takiej formie? Jakie są Wasze spostrzeżenia?

10 komentarzy:

  1. Nie miałam takich, choć już gdzieś w jakiejś drogerii chyba mignęła mi taką forma zmywacza. Ciekawe rozwiązanie. A jak cenowo to wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale zawsze wydawało mi się i do tej pory wydaje, że takie płatki to na długo nie starczają, jeśli ktoś bardzo często używa zmywacza. Na razie nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim tempem starcza na miesiąc, jednak jest na tyle łagodny że wydaje się być ideałem w czasie intensywnego dbania o paznokcie i stosowania odżywek.

      Usuń
  3. Z chęcią bym wypróbowała :) Fajna sprawa z tymi płatkami, a jaka oszczędność czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam sie jeszcze z płatkami do zmywania paznokci z tej firmy - szczerze jakoś nie ciągnie mnie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wreszcie kupić zmywacz w takiej formie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki zmywacz w formie płatków, akurat nie z GR ale jest to świetne rozwiązanie w kryzysowych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam nigdy takich płatków, ja nie zwaracam zbytniej uwagi do zmywaczy :)

    OdpowiedzUsuń