poniedziałek, 24 lutego 2014

Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter 016 Va Va Voum - w poszukiwaniu czerwieni idealnej

Jakiś czas temu dzieliłam się z Wami recenzją Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter w kolorach 012 i 013, a niedawno w poszukiwaniu idealnego dla mnie odcienia czerwieni, skusiłam się jeszcze na  kolor 016 Va Va Voum, który długi czas testowałam, przy każdej możliwej okazji.

016 to piękny, nasycony odcień czerwieni, soczysty, bez grama pomarańczy.

Wydaje się idealny wręcz, po prostu czerwień bez domieszek.


Forma kredki mi odpowiada, choć w najbliższym czasie będę musiała powalczyć o konturówkę, która będzie ją uzupełniać.



Kolor 016, tak jak i dwa poprzednie są bardzo trwałe, nie wysuszają moich ust, nie podkreślają suchych skórek.

Pigment schodzi z ust równomiernie, choć najczęściej i tak towarzyszy mi większą część dnia.


Nakładam ją na usta zupełnie oczyszczone, albo i na takie uprzednio potraktowane Carmexem, wtedy pomadka daje półtransparentny kolor.
Pod każdą postacią jest moim ulubieńcem wśród czerwieni..



Cena w promocji, to o ile dobrze pamiętam 14,99zł :)
Grzechem byłoby nie kupić.

Mój aparat trochę zjada kolory, w rzeczywistości jest trochę bardziej apetyczna ;)

Lubicie czerwone pomadki?

6 komentarzy:

  1. Takiej czerwieni szukam! Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o musze zainwestowac w jakas dobra czerwien ;D cena w promocji misie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, jak za taką cenę rzeczywiście grzech nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń