wtorek, 18 lutego 2014

Drobnostki zakupowe

W czasie ostatnich promocji skusiłam się na tonik nawilżający i żel do mycia Tołpa  dermo face z serii Physio. Każdy był -50%, czyli za sztukę wychodziło po około 14,99zł.
Słyszałam o nich pozytywne recenzje, nie mogłam więc przejść obok nich obojętnie.


 Kolejne nowości u mnie to:
- Pomadka w kredce Astor, czerwona nr 016, upolowana na -40% w Hebe - 14,99zł
- 2 szt. Kinetics Kwik Kote, po pierwszym użyciu byłam tak zaskoczona, że następnego dnia capnęłam ostatnią sztukę. Dwie starczą mi na jakiś czas. Super nabłyszcza lakier, sprawia że ekstremalnie szybko wysycha. 16,99zł za sztukę, taniej niż mój Nail Tek.
- Pędzel Ecotools 1229, do bronzera. Jego zakup już odpuściłam, kupiłam podobny z Sephory, jednak za 29,99zł w TK Maxx żal byłoby nie brać.
- cienie i eyeliner z wygranej aukcji na Allegro, fuksem wylicytowana, kiedy już zapomniałam że złożyłam tam ofertę, nieduże pieniądze, a cienie  spisały się rewelacyjnie przy makijażu we wcześniejszym wpisie. Lubię cienie Gosh, zarówno poczwórne jak i podwójne, świetnie napigmentowane, szkoda że te testerowe wkłady nie mają opisanych nazw czy numerków.
 

16 komentarzy:

  1. No tak, obok promocji nie można przejść obojętnie, też tak zawsze tłumaczę moje zakupowe szaleństwa :D A z serii physio mam płyn micelarny - na razie daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Eco Tools mam pędzel do różu, te pędzle mają świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mam ich sporo, do pełni szczęścia brakuje mi jedynie zestawu mini 4 pędzli do twarzy. Wydaje mi się że były kiedyś w Tk Maxx, ale przy ostatniej wizycie jakoś mało kosmetyków już tam było, jakby okroili ten dział

      Usuń
  3. No nie takie małe:) Pędzli zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzel mi się spodobał, za taką cenę też bym brała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tołapa też mnie kusi, daj znać jak się produkty sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzel z z chęcią bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Kwik Kote poluję od dłuższego czasu, ale niestety wszędzie są wykupione :( Ich oliwkę do skórek ogromnie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wcale takie drobne te zakupy nie są :D Fajną kolorówkę dorwalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię pędzle Ecotools,ale Hakuro wydają mi się ciut lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię zakupy ...choć staram się kupic tylko to co potrzebuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie duże pędzelki :) I jestem ciekawa, jak sprawdzi się pomadka z Astor, bo wiele dobrego o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń