poniedziałek, 17 lutego 2014

Jette Joop, By Night Jette EDP

Dawno nie było recenzji zapachu, postanowiłam więc przybliżyć Wam dziś postać mojego otulacza jesienno-zimowego,  jak również wieczornego, na każdą porę roku.
Zapach z pewnością podobać się będzie tym, którzy tęsknią za wycofaną Glorią Cacharel.
Dla mnie oba zapachy mają w sobie podobną jadalną nutę, która otula, koi skołatane nerwy, uspokaja i wycisza.



Nuty zapachowe za fragrantica:
nuty głowy: róża, jaśmin
nuty serca: drzewo sandałowe, 
wanilia, cedr
nuty bazy: piżmo, ambra 



Zapachy Jette jakoś nigdy nie wydawały mi się zbyt popularne.  Z jednej strony mnie to dziwi, bo są ciekawe, wielowymiarowe,  a z drugiej strony patrząc to może i dobrze, dzięki temu nie pachnie nimi każdy, pozostają więc wyjątkowe i niepowtarzalne.


Nie patrząc na nuty nigdy nie powiedziałabym że jest tam choć jedna nuta kwiatowa, choć na upartego, wbijając nos w nadgarstek można doszukać się tam jaśminu. Całość jednak spowita słodyczą, okraszoną piżmem i ambrą, wyjątkową, głęboką, dostojną.

Jest to zapach który sprawia że stajesz się uwodzicielką, to zapach kobiety świadomej.
Jeśli zakładasz długą suknię z głębokim dekoltem, a materiał opina subtelnie ponętne kształty, idealnym dopełnieniem staje się właśnie By Night Jette.

Dama w każdym calu, kobieta piękna, ale co ważne, o dobrym sercu. To nie zapach wyzywający, krzykliwy, z pazurem, to klasa i szyk oraz szlachetne wnętrze.

 Na mojej skórze utrzymuje się około 3, do 4 godzin. Myślę że jest to przyzwoity czas. Wiadomo gdzieś tam błąka się i później subtelny ogon, jednak ja wolę się dopsikać.

Flakon poręczny i bardzo ładny, choć kojarzy mi się jakoś dyskotekowo, ale czemu? tego już nie umiem wyjaśnić.

4 komentarze:

  1. Gloria Cacharel bardzo mi się podobała, więc sądzę, że ten z pewnością przypadłby mi do gustu, skoro piszesz, że podobne. Uwielbiam takie słodkie nuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, powinny przypaść Ci do gustu

      Usuń
  2. Rzeczywiście nie są to zbyt popularne perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń