piątek, 4 kwietnia 2014

Lampa pierścieniowa - jak zabrać się za zakup?

Potrzebuję Waszej pomocy. Długi czas chodzi za mną zakup lampy pierścieniowej do aparatu.
Wieczne szukanie światła stało się udręką.

Czasem chcę szybko zrobić zdjęcie, ale światła jak na złość nie ma.

Jestem zupełnym laikiem, który chce spełnić swoje kolejne marzenie.

Wybór aparatu kiedyś był prostszy, czytałam wtedy wiele opinii na blogach, kto z czego korzysta. Padło na Canon Eos 600D i jestem zadowolona z zakupu.

Jeśli chodzi natomiast o lampę muszę szukać pomocy.

Możecie polecić sprzedawcę, sklep, model?



 


7 komentarzy:

  1. też chciałabym mieć lampę pierścieniową już sporo czytałam na ten temat ale wybór nadal nie jest łatwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam lampy Walimex :) sama mam taką i jestem szalenie zadowolona. W zasadzie ta lampa odwiodła mnie od zakupu nowego aparatu i obiektywów. I nie żałuję :) Obecny aparat przy tej lampie pokazał niesamowitą moc a ja zaoszczędziłam ponad tysiąc funtów. Lampa kosztował ok. 150 funtów jak dobrze pamiętam i nie zamienię na nic innego, a na pewno nie kupiłabym żadnej firmy no name których pełno na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie poczytam podpowiedzi, też zastanawiam się nad zakupem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Hexx to świetne lampy ale jeśli cena za wysoka dla Ciebie polecam zwykłą pierścieniową w granicach 20 zł, ja mam i też się sprawdza :) Kupiłam na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne je też wezmę pod uwagę, dla mnie jako laika, powinny być równie dobre

      Usuń
  5. Niestety nie pomogę w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń