środa, 16 kwietnia 2014

Niespodzianka od Astor

Rzadko widuję listonosza, niezbyt często do mnie zagląda.
Wczoraj jednak miał też coś dla mnie, za sprawą firmy Astor, która postanowiła wysłać mi zestaw swoich kosmetyków. Bardzo lubię ich pomadki w kredce, mam ich kilka odcieni, więc z radością otwierałam przesyłkę.
Co prawda nie znalazłam w jej wnętrzu innych kolorów tych szminek, ale znalazło się również coś do ust.



Zestaw zawierał:
- tusz Big&Beautiful Butterfly Look Mascara - czarny
- tusz Seduction Codes w kolorze niebieskim.
- Perfect Stay eyeliner pen
- cienie Eye Artist w kolorze 600
- lakier Quick'n Go! nr 377 - piękna brzoskwinia
- pomadka Soft Sensation 403 Attractive Coral, jestem bardzo ciekawa jak ta forma i ten kolor się u mnie sprawdzą.

Bardzo cieszę się z tej paczki. Każdy z kosmetyków z pewnością znajdzie u mnie zastosowanie.

7 komentarzy: