wtorek, 4 marca 2014

Makijaż inspirowany trendami z wybiegów wiosna - lato 2014r - Galaktyka

Nudząc się w domu postanowiłam podjąć wyzwanie stworzenia makijażu inspirowanego trendami z wybiegów na nadchodzący sezon wiosna-lato.

Spodobały mi się makijaże Jean Paul Gaultier, granaty, niebieskości, fiolety, ciężkie, intensywne, mocne. Są to kolory, które lubię, choć może niekoniecznie dobrze w nich wyglądam. Do tego motyle ;) lubię ot co :)















Efektem zabawy jest makijaż przy którym nasuwa mi się nazwa GALAKTYKA.
















Sporo zdjęć, zabawa przednia :)

16 komentarzy:

  1. Ostatnio przekonałam się do różnych odcieni fioletu, więc bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, jak pięknie! :)
    Genialnie wyglądasz w takich mocnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio usłyszałam, że w lekkich makijażach wyglądam niewyraźnie, na chorą, cięższe dają mi większe pole do popisu :)

      Usuń
  3. Piękny, choć dość ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się wydaje, że Twoje oczy wygladają na bardzo smutne w tym makijażu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, makijaż ciężki, a oczy na co dzień smutne, w nim dodatkowo wyglądają na przytłoczone.

      Usuń
  5. Pięknie wyszło - idealne odwzorowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie całość się komponuje - przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń