wtorek, 18 marca 2014

Szybkie, okazyjne zakupy w Super Pharm.

Nie miałam w planach zakupów, jednak okazja sprawiła że jednak się skusiłam.

Mailing od Super-Pharm zaciekawił mnie kilkoma produktami, w bardzo niskich cenach.

Naprędce pokażę to co kupiłam:

Wrzucam na szybko, bo oferta trwa tylko dziś i jutro, skierowana jest dla posiadaczy ich karty.


- krem Dermedic pod oczy - 9,99zł za sztukę, wzięłam więcej dla koleżanek
- płyn micelarny Garnier 3 w 1 - 9,99zł
- Emolium, Emulsja do kąpieli również w cenie 9,99zł
- szampon Physiogel z odżywką - 24,49zł, cena już wyższa, jednak dość okazyjna.

Przy zakupach powyżej 35zł, mogłam wybrać krem Dermedic Hydrain 2 za 9,99zł, skorzystałam z tej opcji, dla koleżanki.

Jest ograniczenie do 5 szt. danego produktu na jednego posiadacza karty.

Spieszcie się bo warto, a przy półkach z tymi cudeńkami tłoczy się dużo klientek.

19 komentarzy:

  1. Ty to na prawdę poszalałaś, ja sobie tylko podkład i żel do mycia twarzy kupiłam :)
    te promocje kiedyś nas wykończą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie w mieście nie ma SP:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety łączę się w bólu, do najbliższego mam 50km, ale akurat udało mi się fuksem zawitać

      Usuń
  3. Wow micel z Garnier w takiej cenie, to prawdziwa okazja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ten micel mi się już kończy i muszę zaopatrzyć się w nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam się wybrać po liner Loreal, ale dzisiaj już byłam padnięta po pracy.
    Może jutro jeszcze się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam dziś w SP - skusiłam się na żele Dove, micel i Emolium :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na krem pod oczy sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ostatnio ten micel ale mam takie zapasy że raczej na razie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow cudowne zakupy, żałuje że SP jest tak daleko ode mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba czeka mnie wycieczka do SP :D Chociaż może lepiej nie, szafki i tak pękają w szwach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ten micel Garniera, ale ostatnio dopiero zebrałam się do wypróbowania tego z Biedronki i sprawdza się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym się skusiła na ten krem pod oczy w tej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś z Dermedic :) Mam z tej serii Peeling enzymatyczny i maskę nawadniającą i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń