poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Eveline. Advance Volumiere. Skoncentrowane serum 3 w 1 do rzęs.

Eveline, Serum do rzęs 3 w 1, zna wiele z Was. Obserwuję też że i spore grono klientek kupuje regularnie ten produkt. Zaciekawiona tym pozytywnym odbiorem, postanowiłam sama spróbować.


Od razu zaznaczę że nie nastawiam się na jego działanie aktywujące wzrost rzęs. Od tego są odżywki aplikowane bezpośrednio u nasady rzęs, np. Revlitalash, czy Long 4 Lashes Oceanic. Od omawianego produktu oczekuję raczej wzmocnienia rzęs na długości, pogrubienia, oraz ich ochrony przy codziennym stosowaniu tuszu i produktów do demakijażu.


Zacznę od opakowania - wygląda jak tusz, z silikonową szczoteczką, z tym że zawartość jest biała. 
Włókna odżywki pokrywają rzęsy, co ważne - nie sklejając ich, ale za to wyraźnie pobielając, nie nadaje się przez to do stosowania samodzielnie w ciągu dnia. 
Ja nastawiłam się raczej na używanie jej jako bazy pod tusz, więc nakładam każdorazowo dwie warstwy, chcąc uzyskać maksymalne pogrubienie.


W roli bazy sprawdza się rewelacyjnie. Widocznie pogrubia rzęsy, nie sklejając ich, nie powoduje również ich obciążenia. Czasem odżywka ułatwia nawet aplikację tuszu, daje jej dodatkowy poślizg. 
Wierzę również że zapewnia jakąś ochronę rzęsom, które codziennie przez wiele godzin noszą tusz, potem przed nimi jeszcze dokładny demakijaż.
Co do aktywowania, czy też stymulacji wzrostu rzęs - pomijam tę kwestię, w nią nie wierzyłam i na to nie liczyłam.


Polecam jako bazę pod tusz, dającą widoczne pogrubienie, w tej roli sprawdza się bardzo dobrze.

Wygodna szczoteczka pozwala dokładnie pokryć każdą rzęsę, perfekcyjnie rozczesuje i rozdziela rzęsy, przygotowując je do nałożenia tuszu.


Jeśli liczycie na wzrost rzęs, sugeruję sięgnąć raczej po coś innego, jednak jako baza pod tusz za około 12zł sprawdza się bardzo dobrze.

6 komentarzy:

  1. słyszałam o tym produkcie ale zawsze zapominam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz używam serum floslek ale jam ki się skończy wypróbuję to właśnie jako bazę pod tusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy takiego serum nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie jestem przekonana do tej bazy, bo wydaje mi się, że lepiej użyć dwóch tuszy niż białej bazy i tuszu :P Tak czy siak trzeba później to zmyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam niebieskie opakowanie, chyba to samo, używam jako bazę pod tusz

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten produkt pod tusz do rzęs - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń