sobota, 10 października 2015

Ziaja. Mintperfekt Activ. Płyn stomatologiczny remineralizujący. Kosmetyczka aparatki.

Pewnie spore grono osób zdziwi się recenzją takiego produktu, jednak jest on dla mnie niemniej ważny, jak tonik, żel do mycia twarzy, czy balsam nawilżający. Tematyka urodowa to także ładny i zdrowy uśmiech. Ponadto jako aparatka i osoba przykładająca sporo uwagi do tego jak wygląda czyjś uśmiech, nie mogę pominąć kwestii płynów do płukania jamy ustnej.

Marka Ziaja, znana, lubiana i tania, wypuściła ostatnio na rynek pasty i płukanki, czyli produkty które ostatnio są u mnie na calowniku.
Na początek zdecydowałam się na płyn, jeden z czterech wariantów dostępnych na półkach w Hebe, za niewielką cenę 9,99zł za 500ml.

.

Każdy rodzaj miał zadanie z grubsza takie samo, doczyszczanie, odświeżanie i uzupełnianie kompleksowej, codziennej pielęgnacji. Mnie przekonało to, że jest dedykowany dorosłym i chroni i wzmacnia szkliwo. A o szkliwo przy noszeniu aparatu boję się najbardziej, panikuję widząc jakąkolwiek zmianę na zębach.


Płyn Ziaji pozytywnie mnie zaskoczył, choć o wpływie na zęby trudno mi jednoznacznie się wypowiadać, bo na to składa się jeszcze szereg innych produktów i czynności, to z jego używania jestem zadowolona.

To co ważne dla mnie, przy stosowaniu każdego dnia, to delikatny smak. Nic nie wypala mi jamy ustnej, nie piecze, nie drażni i nie zniechęca do siebie. Przyjemny, miętowy,  do tego delikatnie odświeżający.

Cena również nie jest bez znaczenia, przy takich ilościach płynów jakie zużywam, miło jest zaoszczędzić kilka zł, a do tego wesprzeć polską markę, która w tym segmencie nieczęsto się pojawia.

Z przyjemnością wypróbuję kolejne warianty.

3 komentarze:

  1. Będąc ostatnio w Polsce nieźle się zdziwiłam jak zobaczyłam, że Ziaja ma w swojej ofercie tego typu produkty:)

    OdpowiedzUsuń