piątek, 2 października 2015

Zakupy z miesiąca września 2015 r

Zakupy - z miesiąca na miesiąc jest ich coraz mniej. Sama nie mogłam uwierzyć, że we wrześniu było ich zaledwie tyle. Są to oczywiście zakupy drogeryjne, kosmetyczne, choć jak widać nie tylko. Do koszyka wpadają również plastry przeciwbólowe (polecam) i podkolanówki. Zakupy są bardziej z konieczności, niż z kaprysu.



Płyn stomatologiczny Ziaja Mintperfect Activ to nowość, jaka pojawiła się na półkach w drogerii Hebe, wrzuciłam go do koszyka, bo już od kilku dni nie miałam żadnego płynu w łazience - 9,99zł. Plastry Apap rozgrzewające przeciwbólowe, to niestety przykra konieczność, a w Hebe są najtańsze 4,99zł.
Reszta to początek prezentów dla bliskich.




Pianka do mycia twarzy I Want ciekawiła mnie od jakiegoś czasu - 24,99zł. Kończę obecnie również żel Tołpa Physio, a na stanie zaledwie żel Garnier i mini Avene. Odżywki Phyto to również kosmetyk z konieczności, poza tymi z farb i jedną Elseve, pozostały mi tylko maski.




Uwielbiam kolorowe, pachnące kąpiele, pełne piany. Płyn Kneipp, Na dobranoc zapewni mi z pewnością wiele przyjemnych chwil. 16,99zł w Hebe.




Kolejne buty Brugi, kupione w Ptak Outlet w Rzgowie. Bardzo wygodne, a do tego lekkie. Żałuję jedynie że nie dokupiłam następnych polarów :(.


I to już wszytko, z zakupów kosmetycznych i ubraniowych. Jak same widzicie, nie ma tego wiele. Byłoby zdecydowanie więcej, gdybym pojechała do Warszawy na Targi Beauty Forum,  jednak tym razem sobie je odpuściłam. Rozważam jesienne Lne & Spa w Krakowie, są bliżej, a i różnica w wystawcach z jesienną edycją Beauty Forum nie będzie z pewnością duża.


Jak Wasze zakupy we wrześniu? Ja muszę przyznać, jestem z siebie dumna.

9 komentarzy:

  1. Ja cały czas walczę z Valentiną i nie mogę zdecydować czy mi się podoba czy nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten apap mnie zaciekawił, przydałoby mi się cos takiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio te płyny do płukania ust z Ziaji, chyba kupię i zobaczę jak się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą odżywkę z Phyto ale nie byłam zadowolona z jej działania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozgrzewające plastry to niestety niezbędnik dla mojego kręgosłupa na zimę :( Super wygla ad a ten płyn do kąpieli, ciekawe jak pachnie :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mowa o zakupach to akurat dla mnie fajnym hitem i odkryciem są buty, które widziałam na https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html Bardzo długo szukałam takich butów, aż w końcu sie udało. Będą pięknie pasowały do letnich stylizacji i letnich uroczystości. Już myślę o tych ciepłych dniach.

    OdpowiedzUsuń