wtorek, 19 sierpnia 2014

Astor. Shine Deluxe jewels. 008 Precious Amethyst

Ostatnie miesiące zaowocowały wzbogaceniem mojego zbioru kosmetyków do ust. Polubiłam pomadki, szczególnie te w kredkach, nauczyłam się podkreślać usta, choć nadal nie lubię ich mieć mocno zaznaczonych.

W dni kiedy oczy wysuwają się na pierwszy plan w makijażu, rozcieram odrobinę pomadki palcem,  bądź aplikuję kolor na Carmex. Inną opcją jest muśnięcie ust błyszczykiem.

W ciągu ostatnich kilku tygodni testowałam błyszczyk Astor. Shine Deluxe jewels. 008 Precious Amethyst.


Kolor 008 Precious Amethyst to brudny, ciemny róż z mnóstwem drobinek. Jest to odcień bardzo bezpieczny, powiedziałabym że podbija tylko delikatnie kolor ust, bądź odrobinę go przyciemnia.
Drobinki i formuła uwydatniają ust, niezależnie czy nakładam błyszczyk solo, czy też na inną pomadkę.


Aplikator gąbeczkowy, prosty i sztywny, jest bardzo wygodny podczas aplikacji. Nie wygina się, więc można nakładać błyszczyk dość precyzyjnie

Smak i zapach nie są bardzo intensywne, nie drażnią na dłuższą metę.

Konsystencja jest gęsta, ale na ustach nie powoduje sklejania, bo tego bym nie zniosła


Jednak pomimo ładnego koloru i ciekawego efektu na ustach, błyszczyk ma jeden minus.

Nie miałabym nic przeciwko temu, by szybko się zjadał i znikał z ust, ot taki urok większości błyszczyków. Nie podoba mi się natomiast fakt, że zostaje po nim wiele drobinek mocno wlepionych w usta. W ciągu dnia gdy nie mam już kontroli nad tym jak wyglądam, sięgnęłabym po coś innego, dla własnego komfortu.

Na wyjścia, a i owszem, pięknie uwydatnia usta i chętnie będę go nakładać, jednak tylko wtedy gdy będę mieć możliwość poprawek.

4 komentarze:

  1. Nie lubię błyszczyków z drobinkami, w zasadzie prawie wcale ich nie używam

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam zużyć najpierw to co mam, ładny kolor. od błyszczyków wolę szminki

    OdpowiedzUsuń
  3. W swojej 'kolekcji' mam aż dwa błyszczyki-jeden to dodatek do palety, a drugi kupiłam całkiem sama :D używam tylko tego drugiego :) preferuję jednak pomadki :)

    OdpowiedzUsuń