sobota, 2 sierpnia 2014

Zakupy z miesiąca lipca

Lipiec był obfitym miesiącem pod kątem zakupów. Niby nic nie było konieczne, jednak za względu na atrakcyjne ceny, kilka drobiazgów zawitało w me skromne progi.

Przesyt, przesytem, jednak okazji nie można przepuścić.


Oto co kupiłam w miesiącu lipcu:

Wyprzedaże w Hebe, skusiły mnie do zakupu:
- woda, a dokładnie mgiełka nawilżająca Lierac, za 100ml - 29,99zł, cudowny, otulający zapach kwiatów.
- maseczka Uriage Hyseac - to koszt około 14,99zł
- odżywka do włosów Renokin kosztowała mnie 10,49zł


- maseczka Purederm - 6,99zł
- portfel Pierre Cardin 69zł ze 125zł tak mniej więcej
- olejki Argan Oil to gratis za 1 grosz, przy zakupach powyżej 100zł


- krem SVR Spirial - 14zł z haczykiem


  do tego - 40% na kosmetyki Catrice i wpadła pomadka w kredce, z ciekawości, co do ich jakości.


- olej kokosowy, to wydatek poniżej 9zł


 - maska złuszczająca do stóp z regularnej promocji - około 12zł




Kilka ubrań(House, Sinsay), niestety nie wszystkie zdążyłam uwiecznić na fotkach, bo od razu zaczęłam nosić.  Być może uda mi się nadrobić mój błąd w przyszłym miesiącu.
Kilka z tych zakupów upchnięta jest już w walizce na wyjazd.





 Biedronka jak zwykle nie zawodzi.
Zestaw pędzli 10zł



Ladycode rozświetlacz 3zł/szt. zestaw Gilette Venus 13,99zł. 



To pokrótce wszystkie zakupy, choć na bank o czymś zapomniałam.

Sukienkę na wesele, którą też kupiłam w lipcu pokażę może przy okazji makijażu, o ile uda mi się wyrobić z czasem i wykonać takie zdjęcia przed imprezą.


Oby sierpień był bardziej oszczędny, w końcu jesienne edycje targów kosmetycznych zbliżają się wielkimi krokami.

10 komentarzy:

  1. Ale ci się udało z cenami :) Strasznie mnie kusi ten rozświetlacz z Lady Code i muszę na niego w końcu zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jakiś czas nie widywałam go w Biedronce, a tu traf sprawił że wypłynęły akurat wtedy i to w takiej cenie.

      Usuń
  2. Biedronka ostatnio naprawdę zaskakuje produktami w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też używam ten olejek do włosów. fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już wcześniej go stosowałam i świetnie się u mnie sprawdzał

      Usuń
  4. Sporo nowości jednak pędzle z Biedronki mnie zaciekawiły szkoda że u mnie już ich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta maseczka Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak jesteś w sklepie czy to jednym, później drugim to przy kasie wcale się nie wydaje tego dużo, ale jak już się to wszysko rozłoży do zdjęć :D no trochę tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, drobne zakupy i tak tworzą dużą całość

      Usuń
  7. Z Twoich nowości mam jedynie kredkę Catrice :) Fajnie się ją nosi, chociaż to jeszcze nie mój kredkowy ideał :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń