sobota, 30 sierpnia 2014

Yasumi. Coenzyme Q10. Moje uzależnienie :)

Uwielbiam ampułki, kocham, pożądam, choruję na ampułki, jednak dolegliwość ta nie niesie za sobą żadnych, ale to żadnych niepożądanych skutków, to moje małe uzależnienie, z którym walczyć nie zamierzam.

Od kiedy pierwszy raz zobaczyłam je na stoisku Yasumi, a było to podczas targów kosmetycznych, wiedziałam że muszą być moje. Pierwsza, nawilżająca podbiła moje serce i ma w nim swoje stałe miejsce. Teraz obok niej rozgościła się nowa, z koenzymem Q10. Dziękuje po stokroć Paniom ze stoiska na Targach, że zaciekawiły mnie swoim asortymentem i namówiły do zakupu pierwszej ampułki.


Co w nich takiego szczególnego? A to, że działają, że widzę efekty i poprawę w wyglądzie skóry.


Wariant z Koenzymem Q10 odpowiada mi po kątem konsystencji, trochę niczym olejek, ale nadal wodnisty, dzięki czemu dobrze się rozprowadza i  szybko wchłania.

Delikatny zapach również uprzyjemnia stosowanie.


Najważniejsze jest jednak działanie.

Zdecydowana poprawa nawilżenia skóry, jest widoczna już po drugim zastosowaniu. Rano po przebudzeniu dotykam miękkiej, gładkiej twarzy. Problem suchych skórek odchodzi w zapomnienie.
Do tego jędrność i poprawa elastyczności zachęcają do systematycznego używania.

To, co niezmiennie mnie również zaskakuje, to wpływ na niwelowanie zmęczonego, szarego kolorytu cery.

Da się? Da! Zrobić kosmetyk, który działa.


Uwielbiam i będę regularnie wracać do ich stosowania.

Przy okazji najbliższych Targów Kosmetycznych na jakie uda mi się pojechać (może Warszawa, może Kraków, a najlepiej i tu i tu) zrobię niemały zapas. Tak, by móc dozować sobie kuracje z ich udziałem, chociaż co kilka  tygodni.


Wybór jest tak ogromny, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.
Ampułki - koktajle w ofercie Yasumi

6 komentarzy:

  1. z tego co widzę to skład tego kosmetyku nie jest skomplikowany do odtworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się szybko wchłania to dla mnie wielki plus, nie lubię za długo czuć preparatów na twarzy.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Chociaż zdarzają się wyjątki, gdy kołderka otulenia na twarzy daje widoczne rezyltaty

      Usuń
  3. ja zauważyłam u siebie przebarwienie koło oka, jedno małe pojedyncze jednak zacznę z nim walczyć.
    fantastycznie, że działanie tego olejku widać już drugiego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze tego typu ampułek :)

    OdpowiedzUsuń