niedziela, 31 sierpnia 2014

Astor. Lakiery Quick'N Go! oraz Perfect Stay

Uwielbiam widok zadbanych paznokci i dłoni. Niezbyt długie, wyglądające naturalnie paznokcie, są moim marzeniem. Obecnie jednak niespełnionym i niezbyt realnym do osiągnięcia.

Owszem kiedyś, z wielkim trudem udawało mi się zapuścić odrobinę paznokcie, a chociaż podreperować ich stan, który z wielu powodów nigdy nie był moją chlubą. Teraz nie jest to możliwe, bo oprócz aspektów zdrowotnych, doszły ciągłe urazy mechaniczne.

Rozdwojona płytka to mało, ona jest po prostu zrywana, łamana i kruszona.

Niemniej jednak raz na jakiś czas, gdy mam wolne, albo gdy zbliża się jakaś okazja, decyduję się na kolor na paznokciach.

Oczywiście z bazą uprzednio nałożoną na płytkę, by choć trochę przedłużyć trwałość lakieru na paznokciu i zniwelować też jej nierówności.




Ostatnio testowałam dwa lakiery Astor, z serii  Quick'N Go! oraz Perfect Stay.

Pod kątem kolorystycznym bardziej odpowiada mi ten pierwszy - 377. Niby pastelowy, ale nasycony kolorem, radosny, letni, dziewczęcy.

Perfect Stay - 504 You Are Grey-T byłby zdaje się odpowiedni dla mnie raczej w sezonie jesiennym. Nie przepadam za ciemnymi paznokciami, mam wrażenie że podkreślają wszelkie niedoskonałości, których mnie nie brak.

Oba jednak bardzo dobrze rozprowadzają się na płytce, równomiernie pokrywają ją warstwą koloru. Zarówno jeden jak i drugi potrzebuje mimo to drugiej warstwy.
Odnoszę też wrażenie że szerszy i lepiej wyprofilowany jest pędzelek lakieru Quick'N Go!, niemniej jednak żaden z nich nie sprawia problemów.

Trwałość w moim przypadku jest oceną bardzo subiektywną. Stan moich paznokci ma na to ogromny wpływ, więc nie mogę wypowiedzieć się pod tym kątem. Owszem nakładam preparaty nawierzchniowe które przedłużają trwałość lakieru, ale uszkodzenia paznokcia niszczą cały efekt.

Jakie kolory paznokci lubcie latem, czy Wasze upodobania zmieniają się jesienią?


6 komentarzy:

  1. Obydwa odcienie totalnie w moim stylu - szczególnie ten ciemniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mo sie ja latem wole zywe kolory jesienia brazy czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze lakierów Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze z tej serii lakierów nie miałam.
    Polecam wypróbować Akrylowy Rekonstruktor Paznokcia Delia - mi pomógł przy kruchej i rozdwajającej się płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń